Waarom Boodschapbureau? Bureaus zijn er zat, vooral creatieve bureaus en onlinespecialisten. De meeste nemen hun eigen inzichten als uitgangspunt zonder het geheel te overzien. Zij zullen je proberen te sturen naar hun expertise. Terwijl dat voor jouw merk niet persé de juiste keuze is. Boodschapbureau distantiëert zich van deze belangenverstrengeling.

Boodschapbureau legt eerst het fundament. Het begint met een boodschapstrategie. Gericht op de gewoonten, associaties, intuïtie en het instinct van jouw doelgroep. Om hun keuze- en koopproces te beïnvloeden. Daarmee creëren we vervolgens een sluitend respons-systeem en resultaatgerichte creatie. Onweerstaanbaar.

Boodschapbureau is een netwerkorganisatie. We werken met een eigen team van ervaren boodschappers. Of we sturen vanuit onze boodschapstrategie een team van creatieven of specialisten aan waar de opdrachtgever aan verknocht is. Ons netwerk voor online- en offlinecampagnes bestaat onder andere uit merkstrategen, mediastrategen, online strategen, creatieven, copywriters, art directors, vormgevers, webdesigners, appdesigners, sitebouwers, seo-, sea-, social media-, online-, crm-, dm-, e-mail- en marketing automation-specialisten, videomakers, fotografen, 3D-producers, illustratoren en presentatietrainers. Je betaalt alleen voor wat je nodig hebt. In een strak geregisseerd proces, binnen het budget, binnen de deadline. Lean en mean. Zonder verrassingen achteraf.

Wil je meer weten? Neem contact op voor een inspirerende presentatie. Stuur een mail of bel 020 894 3 498.

Boodschapbureau is een initiatief van Victor Cijs. “Ik werk al 30 jaar met veel plezier in de reclame. Enthousiasme en een leuke samenwerking zijn voor mij belangrijk. Ik ben een ervaren reclamestrateeg en -ondernemer. Ik heb het vak geleerd bij JWT, DDB, Leo Burnett, Lintas, Stopkracht, Trouw en De Volkskrant. Ik heb gewerkt voor meer dan 100 grote en kleine bedrijven en instellingen, nationaal en internationaal. Ik was tot enkele jaren geleden tevens docent reclamestrategie bij SRM en voorzitter van de Nederlandse IAA.” Meer over Victor Cijs.


Ontvang gratis het e-boek Een goede boodschap is het halve werk en leer hoe je met communicatie koopgedrag beïnvloedt.

Je gegevens zijn veilig. We zullen ze nooit aan derden verstrekken. We gaan je niet spammen.