Air France-KLM Cargo - ONE

Air France-KLM Cargo is een van de grootste wereldwijde vrachtvervoerders. Zij weet in deze campagneperiode als enige aanbieder marktaandeel te veroveren in een krimpende markt. Vanuit Nederland wordt een waaier aan communicatiemiddelen gecreëerd. De concepten zijn geschikt voor lokale adaptie. Voor alle landen op alle continenten zijn ambitieuze doelstellingen geformuleerd.

Doelgroepen zijn vaste en incidentele afnemers, tussenpersonen, agents en vertegenwoordigers. De campagne informeert hen over vluchtschema’s, aansluitend vervoer en acties. Maar versterkt ondertussen vooral de merkvoorkeur en weet drempels te verlagen.

De onweerstaanbare boodschap in deze gerichte campagne zit ‘m in de zekerheid die Air France-KLM haar partners belooft. Zij biedt een basis waarmee haar doelgroepen zich sterker voelen om grote financieel risicovolle commerciële activiteiten te ondernemen. Ook in complexe lokale omstandigheden zoals in Afrika, USA, het Midden-Oosten en China zorgt zij dat alles op rolletjes loopt. Hoe ingewikkelder de situatie, hoe belangrijker dat is. Want time is vaak heel veel money.

Responssysteem:
- Displaybanners en Adwords-uitingen (doorlopend)
- Dm-cyclus (digitaal)
- Digitale nieuwsbrief
- Landingspagina’s
- E-mailsysteem
- Website

 

Air France-KLM Cargo - ONE
Air France-KLM Cargo is een van de grootste wereldwijde vrachtvervoerders. Zij weet in deze campagneperiode als enige aanbieder marktaandeel te lees meer

MKB Vangnet - EEN BEETJE MEER ZEKERHEID VOOR ONDERNEMERS
Een kleine ondernemer die ziek wordt, heeft dubbel pech. Niet alleen ligt die mkb’er of zzp’er in de lappenmand, hij of lees meer

Stad College - STAD COLLEGE, VAKCOLLEGE
Stad College is een vmbo-vakschool in Almere. De laatste vijf jaar heeft de school het moeilijk. Het aantal nieuwe aanmeldingen lees meer

Trainingsprogramma - PRAKTISCHE TOEPASSINGEN GEDRAGSPSYCHOLOGIE IN RECLAME
Als je creatie met gedragspsychologie combineert, ontstaat magie. In dit zes maanden-trainingsprogramma voor marketing- en communicatieprofessionals leer je om met lees meer

Ontvang gratis het e-boek Een goede boodschap is het halve werk en leer hoe je met communicatie koopgedrag beïnvloedt.

Je gegevens zijn veilig. We zullen ze nooit aan derden verstrekken. We gaan je niet spammen.